Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inArnett, Thomas
InstitutionAmerican Enterprise Institute (AEI)
TitelWhy Aren't Teachers Using the Resources Companies Sell to Their Districts?
Quelle(2019), (9 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterEducational Resources; Teaching Methods; Teacher Behavior; Teacher Effectiveness; School Districts; Teacher Motivation; Adoption (Ideas)
AbstractHow districts procure instructional resources often leaves teachers disconnected from what gets purchased, what is actually needed, and what gets used. One way to understand why teachers do or do not adopt certain resources is through Clayton Christensen's "Jobs to Be Done" theory. Teachers commit to employing a resource when they perceive that doing so will accomplish one of at least two potential Jobs to Be Done: (1) enhance their current practices to help them engage and challenge students; or (2) signal to administrators that they are in line with their school's new initiative. Teachers who expect a resource to fulfill the first of these jobs tend to use the resource more faithfully than do their peers with the latter perspective. This report explains the Jobs to Be Done Theory, discusses how Jobs to Be Done motivates teachers, and debunks common myths about adopting the Jobs to Be Done methodology. The report also offers examples of how to translate Jobs to Be Done research into practice. (ERIC).
AnmerkungenAmerican Enterprise Institute. 1150 Seventeenth Street NW, Washington, DC 20036. Tel: 202-862-5800; Fax: 202-862-7177; Web site: http://www.aei.org
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: